سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
قصر کاغذی
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط تکتم |

 

باتشکر از آقا سینا گل

 

 


منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم مادرم



در چشمانت خیره شوم



دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم مادرم



منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم



سر رو شونه هایت بگذارم….از عشق تو…..



از داشتن تو…اشک شوق ریزم مادرم



منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم



بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم مادرم



وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم



اری من تورا دوست دارم

 

                        



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
<

پیچک

script type='text/javascript' >document.write ("");